Saturday 22 March 2014

Newbie in blog writing

Assalamualaikum!


Belajar tinggi tinggi sampai ke menara gading. Tapi bila kene tulis dalam blog, merangkak rangkak! Hehehehe! Tapi InshaAllah, dengan adanya Cikgu Fir untuk berikan turorial via Whatsapp, Shidah, Sel & saya akan pandai jugak pakai blog.

Anyway, hari ini saya nak cuba upload gambar pulak dlm post ni. Harap harap menjadi lah. Tak tau nak upload gambar apa so saya nak upload la gambar hero & heroine peberet (Favourite) pencinta novel berempat ini.

Dalam banyak banyak drama, drama tiga ni lah yang buat saya gila bayangkan hero nya. Dulu actually saya tak la berapa minat ikut drama drama Melayu. Tapi bila tengok Setia Hujung Nyawa, terus tersangkut sampai sekarang ni. Suka sangat tengok Ersalina & Zain Hakimi. Lepas tu, saya angau Irham & Zara pulak. Then Ariana & Tengku Adam. Sampai sekarang saya masih gilakan Tengku Adam Kamil tau.

Okaylah! Uols enjoy tgk gambar gambar ni ok. Lain kali celoteh lagi. Assalamualaikum!

Posted by Yati


1 comment: